Vernieuwd imago DSM

DSM wil zijn imago meer in lijn brengen met de werkelijkheid. Daarom start het chemie- en biotechnologieconcern deze week met paginagrote advertenties in de landelijke dagbladen, gevolgd door reclamespotjes op de publieke en commerciële zenders.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Volgens bestuursvoorzitter Peter Elverding is het beeld dat belangrijke stakeholders van het concern hebben onvolledig. 'Bulkchemie is al lang niet meer DSM's voornaamste activiteit en de laatste steenkolenmijn is al meer dan een kwart eeuw dicht.' Volgens de DSM-topman is het bedrijf de laatste jaren zo van karakter veranderd, dat het beeld dat het publiek heeft van DSM in veel gevallen niet meer overeenstemt met de huidige werkelijkheid. Een speciaal opgezet branding programma moet het merk DSM opnieuw positioneren. Hoeveel DSM aan de campagne uitgeeft is niet bekendgemaakt. (bron:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie