Young Works en Strawberries werken samen

Communicatiebureau Young Works en Internetbureau Strawberries werken sinds enige tijd intensief samen op het gebied van internetcommunicatie gericht op jongeren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het jongerenbureau en de website-ontwikkelaar hebben een methode ontwikkeld waarmee bedrijven/instellingen, die jongeren via internet willen benaderen, een internetconcept in handen krijgen dat volgens een vast model en tegen een fixed fee een ‘maximaal resultaat’ moet opleveren. De twee bedrijven werken met een methode die ze JIM gedoopt hebben (Jongeren Internetconcept Module).

De ervaring die de beide bureau’s op hun eigen werkterrein hebben, gecombineerd met ervaringen uit gezamenlijke trajecten (o.a. Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Ministerie van VROM) hebben geleid tot de methode, waarbij voortdurende toetsing aan de jongerendoelgroep gedurende de conceptfase het belangrijkste element is. Deze integrale toetsing vindt in huis plaats door de bundeling van de beide bedrijven.

Volgens Huub Nelis (Directeur Young Works), is die toetsing kernpunt in het bedenken van een goed concept. Nelis: ‘Door inzet van het Young Works Jongerenlab op vaste momenten in de conceptfase, weten we steeds of we de goede richting op gaan, zonder dat pragmatische keuzes op het gebied van bijvoorbeeld technologiekeuze in de weg wordt gestaan. Wie jongeren echt wil begrijpen, moet er elke dag mee bezig zijn’.Victor Terpstra (Commercieel Directeur Strawberries) vult daarbij aan dat door de resultaatgerichte aanpak de toepasbaarheid van de uitkomst van de JIM-methode groot is: er wordt een concreet en uitvoerbaar concept opgeleverd, voorzien van grafische en functionele uitwerking, dat in feite gereed is voor ontwikkeling. De aanpak is hierdoor risicobeperkend en tijdbesparend.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie