2009 stuurt allerlaatste spam

Reclamebureau 2009 heeft gisteravond om 23.59 uur de allerlaatste spam verstuurd. Door een wijziging in de telecommunicatiewet mogen per vandaag alleen nog elektronische berichten worden verstuurd na toestemming van de ontvanger.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De afgelopen weken stuurden velen bedrijven al een e-mail om toestemming te vragen. 2009 greep de laatste dag aan om nog een allerlaatste spammail te versturen. Uiteraard vraagt het reclamebureau toestemming te geven. De ontvanger kan klikken op de tekst: 'Ja, ik blijf graag op de hoogte en wil heel graag direct jullie recente cases zien' waarna wordt doorgelinkt naar de of op 'Nee, houd mij liever niet meer op de hoogte, maar laat mij wel nog even jullie recente cases zien' vervolgens gaat de bezoeker alsnog naar de site van 2009.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie