Bijl PR gaat aan de slag voor Veteraneninstituut

Bureau gaat aandacht creëren voor veteranen en maatschappelijke waardering stimuleren

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het Veteraneninstituut heeft Bijl PR uitgekozen om te ondersteunen bij haar pr- en communicatie activiteiten. Bijl PR gaat het instituut helpen om aandacht te creëren voor haar activiteiten en het stimuleren van maatschappelijke waardering voor de veteranen.

De veteraan

Een belangrijk onderdeel van de pr-activiteiten draait om het nuanceren van het beeld dat veel mensen van ‘de veteraan’ hebben. Vaak wordt daarbij gedacht aan een oude man met een grijze broek en blauwe blazer en een rij medailles op zijn borst. De werkelijkheid is heel anders. Veteranen zijn mannen én vrouwen die zijn uitgezonden door de Nederlandse overheid over de hele wereld. Velen zijn ook nog steeds in actieve dienst. Het zou zomaar je buurman of buurvrouw kunnen zijn.

Petra van IJserloo, managing director van Bijl PR: &;We zijn trots om voor deze organisatie te mogen werken die zich inzet voor een belangrijke groep in onze maatschappij. Het past erg goed bij ons profiel waarin we ons inzetten voor maatschappelijk relevante communicatie.&;

Uitvoerder veteranenbeleid

Het Veteraneninstituut is uitvoerder van een belangrijk deel van het Nederlandse veteranenbeleid. Het instituut biedt via het Veteranenloket toegang tot zorg en dienstverlening. Daarnaast werkt het aan van maatschappelijke waardering voor veteranen, verwerft en verspreidt het instituut kennis over onderwerpen die voor veteranen van belang zijn en bevordert het wetenschappelijk onderzoek hiernaar.

Foto: veteranensinstituut

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie