Brandstore op Utrecht CS moet FIFA 18 op de kaart zetten

Hardcore fans van de voetbalgame FIFA kunnen de nieuwste editie een week voor release spelen.

MediaMarkt Nederland, Electronic Arts en Sony Interactive Entertainment slaan de handen ineen en openen op 21 september een speciale brandstore om de nieuwste voetbalgame aan te jagen. De brandstore in de stationshal van Utrecht Centraal krijgt de naam FIFA 18 Xperience.

BN'ers
In de brandstore is EA SPORTS FIFA 18 een week voor de release te spelen op de PlayStation 4 Pro. Verder is het er volgens de initiatiefnemers ‘elf dagen feest met BN’ers en profvoetballers’. Dat wil zeggen dat er elke dag festiviteiten plaatsvinden met VIP-gasten, zoals spelers van Nederlandse voetbalclubs en bekende artiesten.

FUT Shield Generator
Extra argumenten voor gamers om de trein naar Utrecht Centraal te nemen, is dat ze zichzelf gratis mogen laten vereeuwigen op een voetbalkaart met de zogeheten ‘FUT Shield Generator’.

Ronaldo-editie
Voorts kunnen zij vanaf 26 september de speciale Ronaldo-editie aanschaffen. Media Markt: ‘Daarmee kunnen zij eerder van de volledige game kunnen genieten en onder andere Cristiano Ronaldo als ‘FUT’-leenspeler in de game ontvangen.’

Nacht
In de nacht van 28 op 29 september vindt ter gelegenheid van de release van EA SPORTS FIFA 18 een speciale nachtopening plaats, zodat fans direct kunnen gamen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie