CliniClowns kiest voor Wunder

Het strategisch designbureau krijgt de opdracht om een nieuwe merkstijl te ontwikkelen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Na een bureau-oriëntatie heeft het goede doel gekozen om haar design en branding vraagstukken bij onder te brengen. Het uitgangspunt van de nieuwe strategie is om van de een uitnodigend en fascinerend merk te maken.

Alef de Jong, oprichter en creatief strateeg van Wunder: &;Het liefst werken we voor merken met een missie, een duidelijk verhaal en een boodschap. Dat zit bij CliniClowns wel goed. Zij laten zieke kinderen in Nederland een magisch moment beleven. Een mooi uitgangspunt om mee aan het werk te gaan.&;

Vanaf begin 2015 zullen de werkzaamheden starten en in de lente van 2015 wordt het vernieuwde CliniClowns geïntroduceerd. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie