D-reizen en Roorda brengen ode aan vakantiegevoel

Multimediale vroegboekcampagne zet de totale ontspanning in het zonnetje.

Roorda Reclamebureau is verantwoordelijk voor de  nieuwe campagne en deze bestaat uit drie tv- en vijf radiocommercials, online bannering, pre-rolls, social content en POS in de winkels. D-reizen wil laten zien dat ze de klant ontzorgen, omdat op één plek kan worden gekozen uit alle zonnige vroegboekbestemmingen van vrijwel alle reisorganisaties. Er staat bovendien een Persoonlijke Reisadviseur klaar die helpt met alle vragen en keuzes.

‘Zeker weten dat je de beste deal hebt en alles goed is geregeld, geeft vakantiegangers de ruimte tot onbezorgd genieten en eens uitgebreid te filosoferen over ‘first world problems’, zegt Joeri Jansen, creative director van Roorda Reclamebureau. &;Denk hierbij aan de vraag of je nou echt de zee hoort in een schelp, de rimpeltjes in je handen na het zwemmen ook weer weggaan of wat voor weer het nu in Nederland is.&;

Credits

Bureau: Roorda Reclamebureau

Creatie: Joeri Jansen, Pieter Schouten en Nick Philipse

Account: Judit de Graaff

Strategie: Paul Sijtsma

Producer bureau: Marcel Ossendrijver

Regie: Joris Dommels

Camera: Tibor Dingelstad

Producer: William Griffioen

Line producer: David Leite

Postproductie: The Compound

Sound design: Feike de Wit (Soundcircus)

Edit: Patrick Schonewille

Design: Jorn Slotboom

Verantwoordelijk bij klant: Danja Lekkerkerk en Karlyn Blom

 

Advertentie