DE mikt op jonge koffiegenieter

Met de vernieuwde website www.de.nl richt DE zich met name op de jonge koffiegenieter. De website moet een bijdrage leveren aan DE’s nieuwe merkstrategie met als centraal thema ‘Puur genieten’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Amercom uit Amersfoort tekende voor ontwerp en realisatie van de website. De site heeft een portalfunctie, zodat alle websites van Douwe Egberts via bereikbaar zijn. De portalwebsite biedt toegang tot alle andere sites van Douwe Egberts, zoals Senseo, Geschenken, Koffie op het werk en de onlangs gelanceerde Café DE site. ‘Puur genieten’ thuis en ‘Puur genieten’ buitenshuis zijn de twee hoofdingangen voor informatie over koffiedrinken thuis, op het werk en in de horeca. Je kunt bijvoorbeeld commercials bekijken en een koffiemanager downloaden. Dit is een programma voor op het werk dat koffiewensen verzamelt en aangeeft wanneer en wie van de collega’s er aan de beurt is om koffie te halen. Nieuw is verder de corporate website van het bedrijf achter het merk, Douwe Egberts Nederland.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie