Eurobest: FHV BBDO op shortlist Integrated

FHV BBDO is het enige Nederlandse bureau dat op de shortlist Integrated van het Eurobest reclamefestival staat. Het bureau is genomineerd voor de Plakkies (Zuid-Afrikaanse slipper)-case.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In totaal staan er 9 cases op de lijst. Behalve FHV BBDO staan de volgende bureaus op de shortlist:
- Saatchi&Saatchi Bratislava: Messages voor T-Mobile
- DDB Stockholm: Recruitment voor Swedish Armed Forces
- Publicis Londen: Start thinking soldier voor British Army/COI
- Acne Advertising Stockholm: Anti-car voor Flygbussarna Airport Coaches
- Mortierbrigade Brussel: Eternal Moonwalk voor Studio Brussel
- Air Brussel: Wake up, humans voor Amnesty International
- Boondoggle Leuven: Banner concerts voor Axion
- Saatchi&Saatchi Londen: Life is for sharing voor T-Mobile

De Belgen, en ook de Zweden en Britten maken vanavond het meeste kans op het winnen van een Integrated Award.

De shortlist voor Craft (het best gemaakte/geproduceerde werk) werd ook vanmorgen bekendgemaakt. Hierop komen geen Nederlandse inzendingen voor. De Belgen doen het ook in deze categorie weer goed met 6 inzendingen op de lijst. Daarnaast zijn de Fransen en Britten goed vertegenwoordigd. In alle categorieen samen maakt Nederland met 33 inzendingen kans op een prijs. De awards worden vanavond om half acht in de Beurs van Berlage uitgereikt.

Zie voor een aantal campagne-uitingen van de FHV BBDO-case.

De laatste dag van Eurobest in Amsterdam is zojuist begonnen met een seminar van Grey-Amsterdam.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie