Joris van Zoelen (MEC): 'Ook seniors kunnen young talents nomineren'

Tot en met 3 maart kunnen marketingtalenten zich opgeven voor de Dutch Marketing Talent 2015.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Samen met het NIMA en de AdfoGroep organiseert Het Marketing Executive Center (MEC) dit jaar voor het eerst een verkiezing voor de Van Zoelen – voorzitter MEC – is enthousiast over het aantal en de kwaliteit van de inschrijvingen. &;Jonge marketeers nemen écht de tijd om hun verhaal te doen op basis van de juryvragen. We zien mooie cases, vaak ook onderbouwd met cijfers. Dat is heel leuk beoordelen.&;
 
Van Zoelen: ‘De jury is inmiddels begonnen met het lezen en beoordelen van de cases. Er zijn er nu ruim dertig binnen en aan de eerste zien we al dat de inhoud regeert. In een tijd waarin we voornamelijk communiceren met maximaal 140 tekens, zijn talenten toch eager genoeg om kwalitatief hoogstaande cases uit te werken.’
 
Ook als je nog niet zo zeker bent van je zaak, kan het toch raadzaam zijn om je case op te sturen. Naast een Dutch Marketing Talent of the Year, kiest de jury zo&;n tien rookies die kans maken op een jaar begeleiding van een bekende CMO uit een andere branche. Zij maken dan eventueel volgend jaar kans op de titel.
 
Van Zoelen: ‘Het leuke is dat we ook steeds meer inzendingen krijgen van ervaren professionals die talenten uit hun bedrijf tippen bij ons. Mocht je dus zo&;n talent rond hebben lopen in je bedrijf, wacht dan niet te lang en geef hem of haar op.&;
 
kun je doen door een e-mail te sturen naar mec@mec.nl met daarin de naam, het e-mailadres en de telefoonnummer van het talent.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie