NOC*NSF en Hyves introduceren Sportwijzer

NOC*NSF en Hyves werken samen om Nederlanders meer te laten sporten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Sportwijzer campagne duurt tot en met 18 april en moet Hyvers stimuleren om meer te gaan sporten. Daarnaast heeft NOC*NSF de doelstelling om de breedte van de sport onder de aandach tte brengen en deelname aan de Nationale Sport Week te stimuleren.

De campagne draait om het invullen van een Sportwijzer die de Hyver advies geeft over welke sport het beste bij hem past. Vervolgens krijgt hij te zien bij welke sportvereniging in de buurt de sport is uit uit te oefenen en waar hij deze kan uitproberen tijdens de Nationale Sport Week.

NOC*NSF directeur Gerard Dielessen: ‘Sport en de sociale media hebben elkaar in de praktijk natuurlijk al lang gevonden en deze campagne geeft daar gezicht aan.”
Nine Ludwig, Hoofdredacteur Hyves: “De strategie van Hyves is om Nederland met elkaar te verbinden, sport is daar natuurlijk bij uitstek voor geschikt.”
Er zijn twee versies van de Sportwijzers gemaakt, een voor de sporter en een voor de sporter .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie