Rastomatensoep in glas

Heinz probeerde het al eerder: soep in glas. 'Soeper' onder het merk Honig werd een flop. Toch doen ze nu opnieuw een poging.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Onder het moedermerk, Heinz, zijn er in een glazen fles nu drie varianten tomatensoep van verschillende tomatenrassen: Roma, Cherry en Pomodoro.

Waarom gaat dit wel lukken?

Het design is om te beginnen gewoon aantrekkelijk om te zien. Ook is het voordeel van glas erin goed gebruikt: je kunt het product erdoor heen zien. Tevens knipoogt het nieuwe verpakkingsconcept naar een oerproduct: de oude melkfles met de vorm en de aluminium afsluiting.

En bovenal sluit de innovatie aan bij het merk: we kennen Heinz al van de tomaten. Een mooi voorbeeld van brand innovation dus!

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie