TMG verkoopt Cammio

Online video-interviewplatform Cammio wordt door het huidige management overgenomen van TMG.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

wil zich internationaal verder ontwikkelen in de groeimarkt van online video-interviews. De focus van de nieuwe onderneming zal daarbij liggen op partners en online verkoop.

Momenteel bouwt Cammio aan een internationaal netwerk van strategische partners die de Cammio interviewfunctionaliteit aanbieden aan hun klanten. Cammio is al actief in Nederland, Duitsland, België en Verenigd Koninkrijk.

De overname van Cammio door het management is effectief vanaf april 2013. Het bedrijf zal vooralsnog gevestigd blijven in de regio Den Haag en van start gaan met een tweekoppige directie, bestaande uit Walter Hueber en Bas Dirkse.

Hueber heeft de dagelijkse leiding en is als CEO verantwoordelijk voor business development, strategische partners en marketing. Bas Dirkse is als CTO/COO verantwoordelijk voor productontwikkeling, customer service en de operationele organisatie.

Walter Hueber over de toekomst van Cammio: ‘Cammio is ontwikkeld vanuit onze expertise in online video en employer branding. We denken met Cammio een sterke positie op te kunnen bouwen in Europa. Als zelfstandige onderneming kunnen we ons volledig richten op de internationale ontwikkeling van Cammio.’

TMG blijft Cammio overigens gebruiken voor het interviewen en screenen van nieuwe medewerkers, onder meer bij de snel groeiende lokale nieuwssite .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie