Premium

William Eccleshare: ‘Mobiel belangrijkste driver achter groei outdoor’

VIDEO - Adformatie interviewde William Eccleshare (CEO Clear Channel Outdoor) over de future of out of home advertising.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Clear Channel’s ceo William Eccleshare was recent in het land en Adformatie sprak hem de belangrijkste ontwikkelingen in out-of-home-advertising. Technische ontwikkelingen en de opkomst van mobiel zijn cruciaal voor de toekomst van out-of-home media, zegt hij.

Online media zijn volgens Eccleshare slechts geschikt voor een-op-een communicatie en transacties, maar niet voor het bouwen van een merk. ‘Mensen willen onderdeel zijn van een massabeweging.’

Bekijk hier het hele interview: 

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie