Adformatie en Big Shots lanceren Piece of Work

Adformatie en Big Shots introduceren vandaag de eerste aflevering van Piece of Work, een online programma over actuele campagnes.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Op Adformatie.nl verschijnt iedere week een nieuwe aflevering van Piece of Work. In de studio van Big Shots wordt een creatief, regisseur of andere maker uitgenodigd om te praten over de totstandkoming van een recente campagne en over zijn of haar inspiratiebronnen. De presentatie is in handen van Adformatie-redacteuren Roderick Mirande en Susanne van Nierop.

In de eerste aflevering komt Ruben Esser aan het woord. Esser is art director bij They en hij vertelt over de eerste campagne die dit bureau voor Lidl maakte en hoe deze niet alleen in glossy Linda, maar ook in de bioscoop terecht kwam. Esser over de totstandkoming van de reclamefilm: ‘We hadden iets van 100 flessen champagne paraat staan, maar in 30 flessen waren we eruit. Die hebben we trouwens ook allemaal opgedronken.’

Het format voor Piece of Work werd ontwikkeld door Big Shots in samenwerking met Adformatie.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie