Campagne van de dag: 'Heineken Dance more drink slow’

Heineken geeft een vervolg aan zijn Enjoy Heineken Responsibly-campagne met de wereldwijde campagne ‘Dance More, Drink Slow’. De bierbrouwer werkt hiervoor samen met DJ Armin van Buuren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Heineken’s loopt sinds 2006. De ‘Dance more drink slow’-campagne is een vervolg op de commercial ‘Sunrise belongs to moderate drinkers’ uit 2011 (zie hieronder).

Save my night
Heineken wil ook met deze nieuwe campagne het uitgaanspubliek bereiken. Belangrijkste boodschap: matig drinken is cool. Je kunt een hele nacht dansen en uitgaan, zolang je op een normale manier met drank omgaat.

DJ Armin van Buuren schreef de track ‘Save My Night’, en hij speelt de hoofdrol in de campagnevideo The Experiment, waarin de DJ zijn invloed aanwendt om het publiek minder te laten drinken.

De video is opgenomen in een nachtclub in Miami. 

Regisseur: Philip Andelman
Creatie: Publicis Worldwide

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie