Kunstbende lanceert campagne ‘Gevaarlijk. Goed.’

Kunstbende roept vanaf vandaag jong talent op om zich aan te melden voor de voorrondes van de Kunstbende 2015, talentenwedstrijd voor jong creatief Nederland.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De 25e editie wordt vandaag afgetrapt met de campagne &;Gevaarlijk. Goed.&; Die gaat over talentontwikkeling en competitie. Nieuw dit jaar zijn de beloningen voor degenen die winnen, zoals een optreden op Mysteryland.

Gevaarlijk. Goed. Is ontwikkeld door Festina Lente in samenwerking met UNDOG. Kunstbende daagt creatieve jongeren van 13 t/m 18 jaar de strijd aan te gaan met concurrerende deelnemers. Een overwinning kan leiden tot een gig op Mysteryland of een filmvertoning op het IFFR.

Kunstbende wil  deuren openen en en helpen carrière te maken. Festina Lente ontwikkelde om die reden een campagne met beelden van jongeren die geportretteerd worden met hun &;weapon of creation&;. ‘Daarnaast refereert &;Gevaarlijk. Goed.&; aan de indrukwekkende CV van Kunstbende zelf met sterren als Trijntje Oosterhuis en Martin Garrix’, aldus de bedenkers. Festina Lente tekende ook voor het positioneringstraject door middel van een nieuwe grafische identiteit en een website.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie