Thema 'Duurzaamheid' naar Euro RSCG

Dienst Publiek en Communicatie/RVD heeft het thema Duurzaamheid voorlopig gegund aan Euro RSCG.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het bureau won het thema na een competitie waar ook Publicis (icm Publicis van der Sluis Consultants), TBW\Neboko, Doom & Dickson en Rooda (icm Tabula Rasa) bij waren betrokken. De gunning is zoals altijd pas na 15 dagen definitief (als er geen bezwaren komen). Nicole Splinter (projectmanager massamediale campagnes) meldt dat de eerste campagne - die over enkele maanden zichtbaar gaat worden - naar verwachting als onderwerp 'voedselverspilling' heeft.

Duurzaamheid is het derde van de in totaal vijf thema die onder vallen dat is ondergebracht. Welzijn ging eerder naar Ubachs Wisbrun/JWT en Veiligheid naar N=5. Gezondheid en Maatschappelijke samenhang zijn later dit jaar aan de beurt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie