Vuurwerkcampagne ook in 2014 bij TBWA\Neboko

VeiligheidNL heeft na de succesvolle campagne van afgelopen jaar besloten ook in 2014 met TBWA\Neboko samen te werken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De vuurwerkcampagne 2013 van TBWA voor VeiligheidNL, , viel veelvuldig in de prijzen. De campagne kreeg uitgebreid aandacht in de landelijke media en een ADCN lamp, AMMA award en Spinaward. En in Cannes werd vorige week de shortlist gehaald in de categorie PR. Reden voor VeiligheidNL om de campagne van 2014 opnieuw bij TBWA onder te brengen.

&;We richten ons op een doelgroep die eigenlijk meer dader- dan doelgroep is en derhalve verschrikkelijk lastig te bereiken met een vuurwerkcampagne die gedrag moet beïnvloeden. De repressieve strategie werkte echter preventief ook fenomenaal!&; aldus Cees Meijer van VeiligheidNL.
TBWA CEO Simon Neefjes: &;De campagne heeft mooi gescoord, duizenden schrikreacties uit de hoek van de (potentiële) kopers en alle aandacht in de media. En daarnaast ook wat prijzen voor de campagne. Het is ontzettend mooi om in 2014 opnieuw dit onderwerp op de kaart te zetten.&;
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie