DEPT® Talks: The Power of Content

Schrijf je nu in voor inspirerende DEPT® Talks over de veelzijdige kracht van content als integraal onderdeel van de customer experience.

Elke minuut worden er 46.740 foto’s op Instagram gepost, 156 miljoen e-mail geschreven en 2.500 nieuwe video’s op YouTube geüpload. Content is king en altijd in ontwikkeling: de creatoreconomie breidt zich uit (50 miljoen mensen identificeren zich nu als contentcreators), AI-gegenereerde content neemt toe (naar verwachting zal 90% van alle internetcontent in 2026 door AI worden geproduceerd) en opkomende platforms als TikTok en Roblox vereisen dat merken op nieuwe manieren contact hebben met hun doelgroep.

Een sterke contentstrategie en -uitvoering zijn nu belangrijker dan ooit. Hoe kun je ervoor zorgen dat je voor elk kanaal het juiste format kiest, de consistentie en herkenbaarheid over alle kanalen behoudt en het allemaal in goede banen leidt?

Kortom: Hoe creëer je als merk relevante content voor het juiste kanaal en de juiste fase in de customer journey – van de metaverse en marketplaces tot je eigen website?

Programma

  • Hoe bol.com wint binnen social
  • Content op schaal, aangedreven door technologie en AI - met Just Eat Takeaway
  • Influencermarketing: elke niche heeft z’n eigen gezicht
  • Breng je merkverhaal tot leven met immersive content

Schrijf je nu in en sluit je op 4 april van 9:00 tot 11:00 CET virtueel bij de sessies aan voor een inspirerende ochtend over de veelzijdige kracht van content als intergraal onderdeel van de customer experience.

DEPT® heeft het al eerder gehad over de customer experience, tijdens DEPT® Talks: Next in CX. Herbekijk de opname en ontdek hoe je een consistente en onderscheidende ervaring kunt bieden tijdens de hele customer journey.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →