Adidas zoekt bureaunetwerk

Volgens berichten in Adweek en Campaign is Adidas op zoek naar een internationaal bureaunetwerk wat ten koste zou gaan van de relaties met diverse van de bestaande bureaus. In Nederland werkt "180" voor Adidas.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Volgens de vakpersberichten wordt per jaar internationaal zo’n 100 miljoen dollar aan reclame uitgegeven. Volgens Campaign zouden "180" en, in Londen, Leagas Delaney, voor Adidas blijven werken, maar moeten ze wel bereid zijn om samen te werken met een internationaal netwerk. Adidas-woordvoerder Neil Simpson wordt door Campaign geciteerd. Hij zegt dat doel van de exercitie is om de efficiency van de reclame-inspanningen te verhogen. Of te wel om de kosten via een internationale aanpak terug te brengen. ‘De beslissing heeft niets te maken met een discussie over de kwaliteit van onze reclame’, aldus Simpson.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie