Crosmediaal versnellen in 2021

In de omnichannel week nemen we je mee in de kansen en uitdagingen die spelen binnen omnichannel marketing voor retailers en fabrikanten

De afgelopen periode is de wereld om ons heen in hoog tempo veranderd. Meer dan ooit is er een beroep gedaan op de flexibiliteit en het aanpassingsvermogen van bedrijven. In de omnichannel week nemen we je mee in de kansen en uitdagingen die spelen binnen omnichannel marketing voor retailers en fabrikanten.

Binnen drie thema’s komen experts aan het woord over de laatste trends en ontwikkelingen en laten we aan de hand van cases zien hoe dit werkt in de praktijk.

- Van landelijk naar lokale marketing
-
Meer grip op de klantreis dmv measurement & attributie
-
Omnichannel en de juiste inzet van kanalen.

Datum: 27, 28 en 29 oktober 2020

Tijd:                  14.00 – 16.00uur

Locatie :           Online

Prijs:                Gratis

Onderwerpen die aan bod komen:

  • Omnichannel strategie in corona tijd: digitaal versnellen, maar wat doe je met je winkels?
  • If you don’t opt- in, you’re out: krijg grip op de ongrijpbare consument
  • Google maps centraal in fysieke customer journeys. Hoe beheer je locatiegegevens met Google my business?
  • Retail insights for the Netherlands
  • Datagebruik voor een omnichannel speler
  • Grow my store: Omnichannel oplossingen van Google
  • Breng het gezonde verstand terug in je marketing
  • Inzet van online dynamische creaties voor lokale vestigingen
  • Creëren van een online social funnel op basis van offline klanten uit je fysieke winkels
  • Digital groeit harder dan ooit, inclusief voor aankopen in fysieke winkels – Hoe kan je hierop inspelen met ads?

Over de sprekers:

De verschillende sessies worden gegeven door sprekers van Abovo Media, Maxlead, Google, Microsoft, Markteffect en Reclamefolder/DPG Media.

Aanmelden:

Meld je gratis aan voor de omnichannelweek. Na aanmelding ontvang je per mail meer informatie over de live-stream.

Plaats als eerste een reactie