Dutch Digital Design wil internationale zichtbaarheid en stelt nieuw bestuur aan

Het team zorgt voor meer exposure van het digitale werk in zowel binnen- als buitenland.

V.l.n.r. Sebastiaan Scheer, Suzanne Visser, Bert Hagendoorn en Alain Dujardin.

Stichting Dutch Digital Design stelt een nieuw bestuur en Raad van Advies aan. Ook benoemt de organisatie een communicatieteam en curatoren om digitaal werk te scouten en beoordelen. Het team wil meer internationale zichtbaarheid genereren.

Sinds maart is Dutch Digital Design een zelfstandige stichting. De organisatie zet zich in voor meer zichtbaarheid van het Nederlandse digitale werk via sociale media, pers, evenementen en mediapartners. Met het aanstellen van een nieuw team wil Dutch Digital Design het digitale werk internationaal op de kaart zetten, verklaart voorzitter Bert Hagendoorn.

Team

Het bestuur bestaat uit Suzanne Visser (Kaliber Interactive), Sebastiaan Scheer (MediaMonks), Alain Dujardin (Greenberry) en Bert Hagendoorn (voorzitter).

De communicatieafdeling is samengesteld uit hoofd communicatie Melanie van Gelderen (freelance), merkstrateeg Wouter Boon (Boon Strategy) en artdirector Jop Quirindongo (Lowres Creative Studio).

De Raad van Advies bestaat uit Naomi van Stelten (Grrr), Dick Buschman (Achtung!), Harald Dunnink (Momkai), Daniel Sytsma (Studio Kraftwerk) en Gert Franke (Clever°Franke).

De curatoren staan onder leiding van Ronnie Besseling (Nok Nok Studio) en houden zich bezig met scouten en beoordelen. Iedereen kan zijn werk inzenden via deze website en maakt kans op meer exposure in binnen- en buitenland.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie