‘Experience advertising’ op de smartphone voor waterglijbanen van Landal

Landal Greenparks wilde niet vertéllen over hun langste indoor glijbaan ter wereld, maar die laten beléven.

Traffic4U

Landal Greenparks komt voor zijn vakantieresort in het luxere segment, Hof van Saksen, met een campagne op de smartphone om de bekendheid van zijn waterglijbanen te vergroten. (Bureau: JustPremium in opdracht van Traffic4U.)

Het verantwoordelijke bureau heeft het niet over een banner, of een mobiele advertentie, maar over een ‘mobile skin’. In zijn campagnes legt Landal al vanaf 2017 de focus op de drie nieuwe indoor waterglijbanen (‘de grootste indoor waterglijbaan ter wereld’ zelfs). Deze nieuwe vorm van adverteren – de mobile skin dus – voert mensen mee door de glijbaan. Zo kan de doelgroep de waterglijbaan een beetje ervaren.

Traffic4U: ‘Het eerste paneel visualiseert hoe je de glijbaan in rent, in het midden zit je in de glijbaan en in het laatste gedeelte kom je uit de glijbaan. Dit geeft een andere dimensie aan mobile advertising door de focus te verleggen naar de beleving.’

Esther Deppe, campaign sales manager bij Landal GreenParks, zegt met de nieuwe advertentie-uiting te willen sturen op awareness en inspiratie. ‘We willen het “buitengewoon genieten” bij onze potentiele gasten overbrengen.’

Een preview van de advertentie is hier te zien.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie