Grolsch lanceert magazine

Het gaat om een eenmalige uitgave die medio juli verschijnt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Grolsch lanceert in samenwerking met G&J Uitgevers medio juli een eenmalig magazine onder de titel Eigen.Zinnig Magazine. Grolsch zegt met de uitgave een ode aan de eigenzinnigheid te willen brengen. Hoewel Grolsch initiator is van het blad, wordt het een neutraal non-branded magazine. Boegbeelden van de uitgave zijn Tygo Gernandt en Miss Montreal (zangeres Sanne Hans). Zij vertegenwoordigen volgens de brouwer de eigenzinnigheid van Nederland.

Het blad gaat over sterke en eigenzinnige persoonlijkheden, van zowel bekende als minder bekende mensen. Grolsch: 'Wat hen bindt is hun passie voor wat ze doen en de unieke manier waarop ze het doen.' Gastredacteuren van het blad zijn - naast Gernandt en Hans - Joost Zwagerman, Rick Engelkes en topchef Sergio Herman. Redactionele pijlers zijn muziek, cultuur, karakter, culinair en ondernemerschap.

Eigen.Zinnig magazine is vanaf medio juli verkrijgbaar bij 3.000 verkooppunten door heel Nederland. Het blad telt 148 pagina’s en verschijnt in een oplage van 50.000 stuks. De verkoopadviesprijs is 4,95 euro.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie