Harlem Legacy sponsort Bevrijdingspop commercial

Harlem Legacy maakt voor het tweede opeenvolgende jaar de Tv-commercial voor Bevrijdingspop in Haarlem.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dit jaar is het thema van Bevrijdingspop 'Vrijheid op straat'. In de commercial komen mensen in een alledaagse situatie aan het woord over wat vrijheid voor hen betekent.

Voor de Bevrijdingspop-commercial filmt het creatieve collectief verschillende mensen op straat in Haarlem. De commercial speelt zich af tegen de historische achtergrond van de stad. In de scènes verwoorden achtereenvolgens een 70-plusser, een groep jonge meiden en een moeder met kind hun gevoel over Vrijheid op straat. De creatieve talenten van Harlem Legacy maken van deze opnames een commercial die vanaf donderdag 21 april wordt uitgezonden op National Geographic. Bovendien wordt de commercial getoond tijdens Bevrijdingspop in Haarlem en op de website .

Harlem Legacy maakt deze commercial vrijwillig voor Bevrijdingspop omdat de ervaren freelancers van Harlem Legacy zich identificeren met de sfeer en beleving van het festival. Daarnaast hebben de creatieven van Harlem Legacy hart voor de stad.

Harlem Legacy is een samenwerking tussen creatieve Haarlemse bedrijven, met als doelstelling Haarlem een substantiële rol te laten spelen binnen de creatieve industrie in Nederland. De bedrijven die onderdeel uitmaken van the Harlem Legacy opereren zowel zelfstandig, als onder de gemeenschappelijke noemer Harlem Legacy.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie