Vandaag start een augmented reality spaaractie bij tien van de bij Superunie aangesloten supermarkten.
De publieke omroepen behaalden in week 21 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 32, 3 procent.
Tomtom is een 360 graden ‘Break Free’ campagne begonnen met filevrij rijden als doel. John Cleese speelt de hoofdrol. De campagne is van Pool Worldwide.
Libelle lanceert deze week de Italië glossy. De extra dikke glossy Libelle is voor het eerst in travelsize verkrijgbaar.
De campagne voor de Gillette Fusion Proglide start 7 juni. Vooral de ‘authentieke reacties’ van gebruikers in de spot moeten het nieuwe scheersysteem de winkels doen laten uitvliegen.
Nederlanders staan open voor een ‘sociale relatie’ met merken. Een op de drie sociale media gebruikers is ‘bevriend’ met een merk, bedrijf of organisatie.
Harlem Legacy maakt voor het tweede opeenvolgende jaar de Tv-commercial voor Bevrijdingspop in Haarlem.
In de week voor Moederdag (2 tot en met 7 mei) is via Facebook live te zien hoe De Bloemenbus gratis bloemen bij moeders in Nederland bezorgt.
De publieke omroepen behaalden in week 16 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 31,3%.
Coca-Cola bestaat 125 jaar. Om dit in Nederland te vieren vertrok vandaag de Coca-Cola Boutique voor een tour door het land.
Volgende week begint de Bladenweek. Iedereen die voor 7,50 euro aan tijdschriften koopt, krijgt ‘Blad’ er voor nop bij. Het bladenweekgeschenk dus. Een eenmalige glossy over de liefde voor papier. Dit jaar viel de eer te beurt aan Hachette Filipacchi Media om het blad te maken. Een paar vragen aan Edine Russel, hoofdredacteur van ‘Elle Eten’.
Tijdens de bladenweek, van 25 april tot en met 8 mei 2011, krijgt iedereen bij aankoop van 7,50 euro het eenmalig tijdschrift ‘Blad’ cadeau.
De publieke omroepen behaalden in week 15 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 32,3 procent.
Unox start een Word of Mouth campagne om het begrip ”Opgroenten!” te ondersteunen.
‘Stop met boarding.’ Dat was de boodschap van Erik Ruts tijdens de Sanoma Media Parade van vorige week.
Lammers van Toorenburg (LVTPR) is opgenomen in het wereldwijde PR netwerk van Automotive PR (APR).
Tablets zijn vooral geliefd om games mee te spelen, zo blijkt uit onderzoek.
Een Koninginnedag app geeft een overzicht van feesten in de grote steden.
Alle gebeurtenissen op de AutoRai, die morgen begint, zijn live te volgen via televisie en radio.
De publieke omroepen behaalden in week 14 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 34,3 procent.