Hoe HEMA ijzersterk inhaakt met doodnormale producten

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Inhakers, we zien ze in alle vormen en maten. Soms zijn het lange video&;s en soms volstaat een simpele woordgrap. HEMA laat met hun less is more-strategie hun producten shinen. Wij zetten de leukste voorbeelden op een rij:

 

1. HEMA haakt vandaag met een stretcher in op de langste dag van het jaar.

 

 

2. Maar wist eerder ook al het nieuwe jaar in te luiden met wasmiddel.

 

 

3. Er werd ingehaakt op de loom bandjes trend.

 

4. En op secretaressedag.

 

 

5. Soms scoren ze met tekst.

 

 

6. De andere keer is het het product.

 

 

7. Ze scoren met onverwachte producten. 

 

 

8. Met hun bestsellers.

 

 

9. Hun bekendste iconen.

 

 

10. Of tenslotte zelfs zonder product.

 

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op . Het artikel van deze week werd geschreven door

De Aftermovie van De Beste Social Awards is nu te zien via

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie