Initiative na pitch nieuwe mediabureau Miele

De samenwerking gaat per 1 januari 2016 in.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Er ging een intensief pitchtraject met diverse mediabureaus aan de keuze vooraf. Ebiquity Nederland begeleidde de pitch. Vizeum is momenteel nog het mediabureau van Miele.

De samenwerking omvat een breed palet aan diensten zoals strategie, insights, planning & inkoop van alle media, inclusief social en SEA.

Tim de Groot, directeur marketing Miele Nederland: &;Wij maken een volgende stap binnen ons marketingbeleid, waarbij het ontwikkelen van een geïntegreerd marketingcommunicatieplan prioriteit krijgt. Met Initiative als partner kunnen we dit plan op een onderscheidende en efficiënte manier gaan uitvoeren.&;

Léonie Koning, managing director Initiative, zegt trots te zijn dat &;een sterk merk als Miele vol overtuiging voor Initiative heeft gekozen. We gaan samen met het Miele team aan de slag om de ambitieuze doelstellingen te realiseren.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie