Kobalt komt met de Reclame Reactie Monitor

Kobalt Media Services biedt haar adverteerders de mogelijkheid het bereik en het effect van een printcampagne te laten meten. Als onderzoeksmodel heeft Kobalt gekozen voor de Reclame Reactie Monitor.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Deze monitor is een initiatief van Continental Internet Marketing Research in Zoetermeer in samenwerking met Interview-NSS. Continental voert de onderzoeken via het web uit met respondenten uit HetPanel.nl.

Interview-NSS zorgt voor een representatieve steekproef en -weging van de data. De cijfers in de Reclame Reactie Monitor worden gerelateerd aan de Interview-NSS MediaScanner XL.

Naast het bereik van de advertentie wordt gemeten in hoeverre de propositie wordt herkend, hoeveel personen dit product of dienst al hebben afgenomen en of men het van plan is te kopen. Maar ook de beleving van de advertentie wordt gemeten.

De onderzoeken worden afgenomen binnen de verschijningsinterval van een titel. Het complete rapport wordt vervolgens binnen één week na plaatsing afgeleverd, wat bijsturing tijdens een campagne mogelijk maakt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie