KRO lanceert nieuwe imago-campagne

KRO lanceert vandaag zijn nieuwe imagocampagne met als thema 'Goed leven'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De campagne bestaat onder meer uit radio- en tv-idents, imago- en ledenwerfspots, advertenties in KRO-bladen, een interactieve website en grote posters in abri’s. De uitingen werden gemaakt door The Brand Hotel. De campagneposters zullen vanaf 15 december twee weken lang in abri’s door het hele land te zien zijn. Ledenwerfspots, advertenties en televisie- en radio-idents vanaf 9 december. In januari zullen de imagospots, waarin onder andere Anita Witzier en Rob Kamphues een rol spelen, op televisie van start gaan.

In alle uitingen staat een momentopname van Goed Leven door gewone mensen centraal. 'De KRO wil mensen verbinden, prikkelen en inspireren tot actief optimisme, positieve kracht en menselijkheid. Samengevat wil de KRO inspireren tot ‘Goed Leven’', zo staat in het persbericht.

Directievoorzitter Koen Becking is enthousiast over de campagne. “Goed Leven is een volgende stap voor de KRO, een actievere uitwerking van ‘Het gevoel dat je wilt delen’.” Volgens Becking past Goed Leven bij de KRO. “Dat komt ook tot uiting in onze programma’s: in de gekozen onderwerpen, in de bijzondere verhalen van gewone mensen. Maar ook in de manier waarop de programma’s worden gemaakt: met respect en oog voor schoonheid, zoekend naar de waarheid, authenticiteit en het goede in mensen. Ook dat is Goed Leven, door de KRO.”

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie