Mode wordt marketing in Japan

Japanners zijn een angstig volkje. Ondanks het feit dat ze zo ongeveer de veiligste samenleving hebben van alle ontwikkelde landen, wordt er meer energie dan elders gestoken in het mijden van risico's. En vernuft.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het plaatje bovenaan is een kimono, die letterlijk in een handomdraai de draagster in een frisdrankautomaat verandert. Het idee is, je bent een Japanse schone en je loopt door een eenzaam straatje. Enige afstand achter je ontwaar je een verdacht uitziend manspersoon. Geen nood, je slaat een hoek om en binnen een seconde tijds ben je naadloos onderdeel van het straatbeeld. (Frisdrankautomaten zoals die in het plaatje zijn alomtegenwoordig in Japan.) Als de voetstappen zich verwijderen, vouw je de drie panelen terug en in een kleurige kimono spoed je je husiwaarts.

Kosten dezes onbekend, maar ik maak me sterk dat binnen no time een gesponsorde versie gratis verkrijgbaar is.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie