Premium

N=5 ontwikkelt muzikale wedstrijd met KPN

Ideale Songspot via Spotify winnen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Bij diverse KPN abonnementen ontvangen klanten gratis een Spotify Premium lidmaatschap.  Om de voordelen van KPN 4G en Spotify kracht bij de zetten heeft reclamebureau N=5 de SongSpots campagne ontwikkeld. Via kunnen consumenten muzieknummers zoeken en koppelen aan een locatie, waar het nummer volgens hen het best past.  ‘Cold as ice’ van Foreigner kun je bijvoorbeeld koppelen aan Alaska of ‘Fly like an eagle’ van Seal terwijl je met een deltavlieger door de lucht vliegt? Vervolgens maak je als deelnemer ook kans om de plek en het nummer daadwerkelijk mee te maken.

KPN Songspots commercial:

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie