Nieuw op de Retaildagen: de Retail Reclameprijs

De Retail Reclameprijs wordt in het leven geroepen voor de beste creatieve uiting in de massamedia het afgelopen jaar; above-the-line, dus.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Een en ander ter gelegenheid van de Retaildagen in de Utrechtse Jaarbeurs op 25-27 september en als onderdeel daarvan de verkiezing van de Retail Jaarprijs 2000. Adformatie is initiatiefnemer en werkt daarbij nauw samen met de organisatoren van de Interstore/retaildagen en Retail Jaarprijs. De Retail Reclameprijs wordt uitgereikt, net als de Retail Jaarprijs, op het Gala op 25 september (zie ook pag. 13).In de Retail Reclameprijsjury zitten Floor Heijn (directeur FCA! Retail), Dave Janssen (Channel Panel/Retail Jaarprijs), Bart Scheffer (marketingmanager Pearle), Kees Rijken (group director creative McCann-Erickson), Aryan Tieleman (creatief directeur Pluspoint + partners), Liesbeth Siekerman-Janszen (advertising manager Hennes & Mauritz) en Lodewijk van der Peet (creatief directeur Responsive).

Aan inzending voor de Retail Reclameprijs zijn voor de bureaus geen kosten verbonden. De shortlist zal worden gepubliceerd in de Adfo Retail in Adformatie medio september.

Inl. Menno Goosen, Adformatie, tfn 020 57 33 644.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie