Recreatiebedrijven halen geld op voor Warchild

Bijna 200 recreatiebedrijven in Nederland hebben gezamenlijk met de Nationale Footzy Ballonnendag minimaal 60.000 euro voor War Child bijeengebracht.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Naar schatting zijn er van de 75.000 gedistribueerde ballonnen op donderdag 1 augustus zo'n 60.000 om 19.00 uur tegelijkertijd de lucht ingegaan. De ballonnen zijn de afgelopen weken door de recreatiesector voor 1 euro per stuk verkocht aan de recreanten. Het definitieve totaalbedrag zal hierdoor minimaal uitkomen op 60.000 euro. Bart van Diest van organisator Footzy verwacht dat de opbrengst voor War Child de komende weken nog zal toenemen. Het uiteindelijke bedrag bestemd voor War Child wordt begin november bekend gemaakt. Daar alle kosten van het evenement gedekt waren door hoofdsponsor EnergyXS en vele overige sponsoren, zal de volledige opbrengst van het evenement naar War Child gaan. De ballonnendag werd georganiseerd door Footzy, de website van de samenwerkende recreatiebedrijven, in samenwerking met brancheorganisatie Recron.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie