Premium

Virtual Reality ervaring op de Horecava

4D experience door combinatie met ruiken, proeven, horen en zien.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Virtual Reality doet deze week ook op beursvloer van de Horecava haar intrede. Het bedrijf komt met een 4D-ervaring waarbij ruiken, proeven, horen en zien in 3D worden gecombineerd. Bidvest Deli XL maakt hiervoor gebruik van de virtual reality bril Oculus Rift en een geurmachine.

Deze innovatieve combinatie is niet alleen om een beleving te creëren, maar ook emotie toe te voegen. Bezoekers worden in een interactieve 360 graden-video meegenomen in een tour van bron naar de eettafel Tegelijkertijd worden door de consument verschillende geuren en zintuiglijke prikkelingen, zoals warme lucht waargenomen. De horecabeurs Horecava duurt nog tot en met donderdag aanstaande.

Zie video:

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie