Winst Clockwork over eerste drie kwartalen 2002

Het Amsterdamse internetbedrijf Clockwork heeft over de eerste drie kwartalen van het lopende jaar een winst geboekt van vijfhonderdduizend euro bij een omzet van 4,5 miljoen euro. De winst is voor belasting, maar inclusief alle lasten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Directie en aandeelhouders van Clockwork zijn positief over de nabije toekomst en de behaalde resultaten, maar blijft voorzichtig. Directeur Bernhard van Oranje is ‘trots dat we in deze economisch zware tijden zulke positieve resultaten behalen’. Clockwork is in 1996 opgericht door Menno de Jong, Paul Mol en Bernhard van Oranje, die het bedrijf in 2001 door middel van een management buy-out terugkochten van Achmea samen met Residex. Het bedrijf heeft projecten uitgevoerd voor Coca-Cola, Citroën, BP, Zilveren Kruis, Voetbal International, L’Oréal, Staalbankiers en CB Direct.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie