Coca-Cola vernieuwt uiterlijk

Per 1 januari zien de Coca-Cola flessen en blikjes er anders uit. Het logo kijgt de zogenaamde ‘dynamic ribbon’ uit de jaren ’70 en ’80 terug, de kleuren geel en zilver zijn toegevoegd, en luchtbelletjes. De vernieuwing is wereldwijd, maar op lokaal niveau ingevuld.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In Nederland is samengewerkt met kunstenaar, designer en VJ Micha Klein.

Coca-Cola’s nieuwe uiterlijk is vanaf 1 januari te zien op alle verpakkingen en andere communicatie-uitingen. Micha Klein heeft een commercial ontwikkeld in twee versies, voor tv en bioscoop. Verder is op TMF een commercial design contest van start gegaan. Jongeren kunnen met een interactieve VJ-softwaretool uit de studio van Klein hun eigen Coca-Cola commercial produceren. De winnende commercial wordt op 27 januari uitgezonden via TMF en MTV. De vier beste VJ’s in de dop krijgen een workshop bij Klein.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie