Futurebrand ontwerpt winkelconcept voor Dutchtone

Merkenadviesbureau FutureBrand heeft voor Dutchtone een retailformule ontwikkeld.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De eerste Dutchtone winkel, in Den Haag, ademt volgens het bureau de filosofie van het bedrijf uit en laat klanten kennis maken met een winkelervaring waar service, overzichtelijkheid en informatie centraal staan. Ook telefoniebedrijven als KPN en Telfort hebben eigen winkels.

Bij Dutchtone kunnen bezoekers, Dutchtone-klant of niet, in de winkel gratis hun GSM opladen, opbergen in een afsluitbaar kastje en vervolgens verder winkelen. De Dutchtone winkel in Den Haag is een experiment om te kijken of het concept op de Nederlandse markt aanslaat. De eerste reacties van klanten over de nieuwe Dutchtone winkel zijn erg positief.

‘Het concept voor de Dutchtone winkel is ontstaan vanuit de gedachte dat de mondige consument mee wil denken en zich thuis voelt in omgeving die hem de service, innovatie en het gemak biedt dat hij verwacht. Daarom heeft FutureBrand een winkelformule ontworpen die de klant als het ware omarmt’, aldus Gesina Roters, senior designer bij FutureBrand.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie