Kobalt uit Heineken-pitch

Kobalt is niet door naar de volgende ronde van de mediapitch die Heineken heeft uitgeschreven.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het huidige mediabureau van Heineken, Kobalt, is afgevallen in de race om het binnenhouden van het media-account. Dat bevestigt Marco Geeratz. OMD is ook niet door naar de volgende ronde, dat bevestigt Martin Wink, managing director van OMD. 3MO en Initiative zouden de volgende ronde ook niet gehaald hebben, maar dat wordt door de bureaus (nog) niet bevestigd. Heineken wil alleen maar bevestigen dat de pitch inderdaad de volgende ronde in gaat. Bronnen melden dat er in ieder geval twee mediabureaus door zijn naar die volgende ronde, Mindshare en Starcom. Beiden geven geen commentaar.

Marco Geeratz, CEO van Kobalt, zegt de eerste ronde van de Heineken pitch niet heel inhoudelijk te hebben gevonden. Hij is teleurgesteld dat Kobalt niet door is naar de volgende ronde, maar had dat wel ingecalculeerd. ‘We verwachtten het wel. Als je zo’n lange bureau-klantrelatie hebt, komt er een keer sleet in.’

Dit bericht is aangevuld.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie