Red Urban wint zilveren Echo Award 2015

Het bureau valt samen met ABN Amro en Wefilm in de prijzen met de 'rollercoaster bezichtiging'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De campagne won een zilveren Echo Award in de categorie &;Financial Products and Services&;.

Jaarlijks bekroont de internationaal excellerende campagnes op gebied van data-driven marketing. 

De Huizenpromotor-campagne was dit jaar de enige Nederlandse campagne die in de prijzen viel.  Etcetera en nog drie awards (een gouden en twee zilveren) en keerde Ogilvy & Mather Amsterdam huiswaarts met een bronzen award.

Kees van Dorp, mede-oprichter van Red Urban, is blij met de internationale erkenning voor een nationale campagne. &;De Echo Awards worden ook wel gezien als de internationale Esprix, dus zijn wij uiteraard zeer trots op deze prijs.&;

De volledige lijst met prijswinnaars is te vinden.

De winnende &;Huizenpromotor-campagne&;:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie