Veronica omhult Metro

Veronica pakt vandaag flink uit in gratis krant Metro. De omroep die op 15 maart met een nieuwe programmering komt heeft de omsert (vier pagina’s) en verder nog twee fullcolorpagina’s in het blad. Veronica heeft voor zijn herlancering een campagnebedrag van 3,5 miljoen euro uitgetrokken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Op de voorpagina van Metro toont Veronica foto’s van drie mannen en vier vrouwen, op de daaropvolgende pagina liggen hun kleren op de grond met de vraag: wie doet het met wie? Alsmede de knipoogslogan ‘eindelijk weer iets fatsoenlijks op tv’. Helemaal achterin toont de omroep de
programmering van de openingsavond . De aftrap begint om 19.00 uur met ‘Op sterven na dood’. Waarin Veronica rept over zijn rijke geschiedenis waarin het menige storm wist te overleven. Als radiopiraat, als publieke omroep en als ‒ nu voor de derde keer ‒ commerciële zender. Al bracht de meest recente niet de gehoopte victorie, meldt de advertentie: ‘Het is voorbij. Veronica wordt ten grave gedragen. En die teraardebestelling moet natuurlijk plaatsvinden op het strand van Scheveningen’.

Vervolgens brengt het hernieuwde Veronica de film Austin Powers en om 21.00 uur een herhaling van ‘Op sterven na dood’. Vanaf 21.30 is het tot aan de nacht alleen nog maar seks wat de klok slaat.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie