Volvo slachtoffer miltvuur-paniek

Volvo is het laatste slachtoffer geworden van de wereldwijde miltvuur-angst. Het Zweedse merk moest een direct-mail campagne in Duitsland staken nadat Volvo-bezitters hadden geklaagd dat ze brieven hadden gekregen met een verdacht poeder.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Volvo had ongeveer 2.000 brieven rondgestuurd als onderdeel van een campagne gemaakt door DCM Dialog Creation uit München. In de direct mail stond dat de Volvo-klanten een gratis keuring konden krijgen, nu hun eenjarige garantie afliep. De campagne heette ´Volvo for Life`. De begeleidende tekst luidde: ´We checken uw Volvo's hart en nieren om hem in goede conditie te houden.` Als onderdeel daarvan werd een zakje multi-vitamine poeder meegestuurd (Adage).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie