(Campagne) Andrélon werkt samen met Spotify

Haarstijl en muziekvoorkeur gaan hand in hand, meent haarverzorgingsmerk Andrélon.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Andrélon heeft ‘For Men Styling’ geïntroduceerd. Het haarverzorgingsmerk: ‘Je haarstijl vertelt meer dan je denkt. Het vertelt wie je bent en in veel gevallen zegt je look ook iets over je favoriete muziek.’ Daarom werkt het merk samen met muziek streaming service Spotify om de koppeling tussen haarstijl en muziekvoorkeur duidelijk te maken.

Door samen te werken met Spotify wil Andrélon muziekliefhebbers inspireren met stylingproducten passend bij hun favoriete muziekstijl. ‘Is Kensington bijvoorbeeld je favoriete band? Dan is de Rework Putty (een van de zes nieuwe producten van For Men Styling) jouw product.’

Daarnaast presenteert Spotify playlists die bij de juiste haarstijl moeten aansluiten. Het is de bedoeling dat op deze manier mannen de ‘juiste look’ kunnen creëren, die het beste bij het soort muziek past. En via de haarstijl kunnen consumenten ook de muziek leren die daarbij hoort.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie