Campagne van de dag: TVM en ‘De weg naar goud’

Transportverzekeraar TVM lanceert de campagne ‘De weg naar goud’. Hierin wordt een koppeling gemaakt tussen de succesvolle TVM schaatsploeg, met boegbeeld Sven Kramer, en ‘de coöperatieve bedrijfsstructuur, die de verzekeringsbelangen van haar leden behartigt’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

‘Of je nu op de weg bent, op het water of op het ijs, iedereen heeft altijd een mentale en fysieke route naar zijn of haar bestemming. In de campagne laten we zien dat deze route niet altijd zonder tegenslag is, obstakels of tegenliggers, maar met TVM achter je ben je er van verzekerd dat je je doel bereikt’, aldus Arjan Bos, CEO van TVM, dat de Nederlandse schaatsploeg al 14 jaar sponsort.

Via de en social media van TVM is de te zien met daarin een hoofdrol voor Sven Kramer én een vrachtwagenchauffeur.

Daarnaast kan men via dezelfde link de game ‘Zelf op weg naar goud’ spelen: ‘Een game waarin men zelf de weg naar goud kan afleggen, waarbij het belang van preventie, leefstijl en schadevrij rijden is benadrukt. Deelnemers met de hoogste scores maken kans op een volledig verzorgd arrangement naar Sotsji of andere prijzen.&;

 

Credits: Film: McCann Amsterdam i.c.m. Brenninkmeijer & Isaacs

Creatie: Charlotte Vermeer, John Vonk, Joost Hammann

RTV: Fanneke Budding

Account: Benno van der Helm, Laura Schilder

Regisseur: Berend Boorsma

Producer: Roel Boorsma

D.O.P.: Eric Halberstadt

Game: McCann Amsterdam icm MediaMonks 

Creatie: Joost Hammann, Jonathan van Loon, Albert Vegers

Account: Benno van der Helm, Kirsten Scholte

Klant: Annetta de Vries-Tabak, Jolanda Metselaar, John Rensink, Marije Zijlstra

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie