Communicatiebureau IvRM wint pitch Physitrack

Platform voor thuisoefeningen wil bekender worden en reputatie verbeteren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Physitrack heeft na een pitch communicatiebureau IvRM geselecteerd als partner voor de Nederlandse markt. Physitrack is een online platform voor thuisoefeningen, waarmee het revalidatieproces wordt verbeterd. IvRM is gevraagd om de inhoudelijke positionering van Physitrack bij haar doelgroepen te versterken, met een combinatie van diensten in pr en stakeholder-engagement.

Physitrack is een initiatief van onder anderen Nathan Skwortsow, die eerder al Kamernet.nl en Lexa.nl lanceerde. Na eerdere introducties in Engeland, de Verenigde Staten, Canada en Australië heeft Physitrack nu voet gezet op Nederlandse bodem. Physitrack biedt fysiotherapeuten, chiropractors, oefentherapeuten en andere zorgverleners een nieuwe standaard voor het doen van thuisoefenprogramma’s.

Physitrack wil haar bekendheid vergroten en reputatie versterken. 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie