Conversed sluit samenwerking met Kenshoo Social

Kenshoo, aanbieder van software voor predictive marketing, heeft een partnerschap aangekondigd met Conversed,

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

, onderdeel van performance marketing bureau Pervorm, is gespecialiseerd in social advertising en marketing op Facebook, Twitter en LinkedIn. Campagnes worden geoptimaliseerd op basis van demografische, lifestyle- en keywordsegmenten en -instrumenten die zijn gekoppeld aan conversieattributie in alle online kanalen om meer inzicht te verschaffen in de klant.

Als onderdeel van de samenwerking zet Conversed Kenshoo Social in voor het beheer van advertentiecampagnes op sociale media voor haar cliënten op Facebook en Twitter. Kenshoo Social is een platform voor de automatisering van het maken, beheren en optimaliseren van marketingcampagnes op sociale media met diepe targeting. 

Een recente innovatie van is Intent-Driven-Audiences, een applicatie die realtime klikken op advertenties in zoekmachines koppelt aan bezoekers op Facebook. Marketeers kunnen zo advertenties tonen aan klanten die hebben gezocht op specifieke trefwoorden, en ze kunnen de targetingfunctionaliteit van Facebook inzetten om vergelijkbare klanten te zoeken. 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie