Douglas: Verkopen via de etalageruit

Douglas is gestart met het mobiel verkopen middels QR-Codes op de etalage ruiten. In winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht kunnen consumenten eenvoudig een QR-Code scannen vanaf een poster met 10 vooraf geselecteerde producten. Na het scannen van de QR-Code kom je automatisch op de mobiele webshop, waar je het product direct kan bestellen. Deze wordt vervolgens ook nog is gratis bij je thuisbezorgd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Douglas, Hoog Catharijne Utrecht

Het betreft een innovatieve methode om klanten te bedienen buiten openingstijden. Of het ook daadwerkelijk succesvol is moet nog blijken. Vorig jaar startte Bart Smit nog een samenwerking met Mattel, om via billboards op NS-stations, speelgoed te verkopen. Internationaal zijn er al enkele initiatieven op gebied van QR-shopping. Een bekend voorbeeld is natuurlijk Tesco:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie