Heineken voert mobile first campagne met Affligem

Facebook Creative Shop tekent voor de creatieve invulling.

Onder het motto &;na duizend jaar nu ook op social&; neemt het speciaalbier de Facebook-gebruiker mee op een ontdekkingsreis. De volledig mobiel geoptimaliseerde campagne draait in Nederland en is .

Facebook’s Creative Shop is een team van creatieve strategen verspreid over 18 steden in de wereld. Het team creëert ideeën en campagnes die grote merken helpen om Facebook te gebruiken voor campagnes.  

Rob van Griensven, hoofd van Media, Sponsoring & Crm Heineken Nederland: &;Affligem bier bestaat al sinds 1074 en werkt nu samen met Facebook&;s Creative Shop om de juiste doelgroep te bereiken met een geweldige &;mobile creative&;. Consumenten maken steeds meer gebruik van de mobiele telefoon als medium en Facebook is zeer goed in staat om deze consumenten te bereiken.&;      

Credits

HEINEKEN International:
Meike Dijkstra en Sarah Maddock (Affligem Global)

HEINEKEN Nederland:
Willemijn Pel (Affligem Nederland), Rob van Griensven, Marissa van Adrichem en Laurens Griep

Facebook Creative Shop:
Mark D&;Arcy, Ginevra Capece Capota, en Jonas Thaysen

Facebook:
Wouter Aalberse, Menno Wagenaar, Renee Nijhuis

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie