De 10 meest gedeelde Olympische commercials tot nu toe

De Spelen komen steeds dichterbij en merken willen daar natuurlijk op inspelen met hun campagnes. Welke commercials worden op dit moment het meest gedeeld op social media?

De lijst met de 10 meest gedeelde advertenties is samengesteld door advertentie-techonderneming . De top 10 is gebaseerd op het aantal ‘shares’ op Facebook en YouTube tot en met 3 augustus.

Eén video in deze top 10 is ook terug te vinden in de door YouTube uitgebrachte lijst van de  op het videoplatform. Het gaat om de commercial van P&G, genaamd Thank You, Mom. De meest gedeelde Olympische advertenties zijn hieronder te bekijken.

10. Nike: Unlimited Future (40,037 shares)

9. Gillette: Perfect Isn&;t Pretty (41,353 shares)

8. Gatorade: The Boy Who Learned to Fly | Usain Bolt  (63,803 shares)

7. Nike: Unlimited Serena Williams (65,668 shares)

6. United: Team USA Commercial | "One Journey. Two Teams." (72,355 shares)

5. BBC Sport: Rio 2016 Olympic Games Trailer (79,295 shares)

4. P&G: Thank You, Mom | Strong (180,725 shares)

3. Under Armour: Rule Yourself | USA Women&;s Gymnastics (186,865 shares)

2. Under Armour: Rule Yourself | Michael Phelps (308,000 shares)

1. Channel 4: We&;re The Superhumans (1,256,567 shares)

;re The Superhumans | Rio Paralympics 2016 Trailer

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie